Karta zgłoszeniowa

KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA

Nadrzędnym celem naszego przedszkola jest zapewnienie dzieciom bezpiecznych i optymalnych warunków dla prawidłowego rozwoju oraz wspieranie i kształtowanie aktywności wychowanków wobec otaczającego świata.

Jako przedszkole muzyczno-językowe wprowadzamy dzieci w szeroko pojęty świat muzyki oraz rozwijamy zdolności językowe poprzez zwiększoną ilość zajęć rytmiczno-muzycznych oraz języka angielskiego.

Witamy w nowym roku przedszkolnym. Czeka nas kolejny rok wspaniałej przygody. Zapraszamy wszystkie dzieci. Oto kilka rad na dobry początek.

Czytaj

Zostań naszym znajomym na

Dziękujemy za udział w głosowaniu na najlepsze przedszkole.

Wyniki

Propagujemy program „5 porcji dziennie” promując wśród dzieci dobre nawyki żywieniowe.

W naszym przedszkolu o zdrową i bezpieczną atmosferę dba oczyszczacz powietrza.

Zapraszamy serdecznie wszystkie maluszki

Naszą witrynę przegląda teraz 6 gości

Ustka 2016 - rozdział ostatni (31.05-1.06.2016)

Ostatni dzień pobytu na Zielonym Przedszkolu rozpoczęła wesoła bitwa na poduszki. Po śniadaniu wybraliśmy się na spacer do latarni morskiej. Wszystkie odważne przedszkolaki wspięły się po krętych schodach na sam szczyt latarni, skąd podziwialiśmy piękne widoki. Potem poszliśmy na ostatnie zakupy do naszego ulubionego sklepu. Po południu wielką niespodziankę uczynili nam swoją wizytą żołnierze stacjonujący na pobliskim poligonie. Przynieśli ze sobą maski, hełmy, berety, które pozwolili nam przymierzyć. Sprawiło nam to wiele radości. Po tym spotkaniu  bawiliśmy się w podchody szukając ukrytego w lesie skarbu. Rozwiązywaliśmy zagadki używając przy tym krótkofalówki i lornetki. Po rozwiązaniu wszystkich zadań otrzymaliśmy szyfr do kłódki na skarbie. Skarb okazał się bardzo słodki. Na zakończenie nadmorskiej przygody każdy z nas otrzymał dyplom i pamiątki. Po kolacji pożegnaliśmy gospodarzy  naszego ośrodka i ruszyliśmy w drogę powrotną do naszych rodziców, którzy stęsknieni czekali na nas w Krakowie.  To była naprawdę wspaniała przygoda. Liczymy na to , że za rok uda się przeżyć kolejną w malowniczej Ustce.

Ustka 2016 - rozdział ósmy (30.05.2016)

Dzisiejszy dzień spędziliśmy na plaży korzystając z pięknej pogody. To już ostatni dzień zabawy w piasku. Budowaliśmy zamki, robiliśmy babki, kopaliśmy wielkie dziury. Bardzo podobał nam się spacer brzegiem morza, podczas którego zbieraliśmy kamyki i muszelki.  Wieczorem po kolacji znowu czekała na nas kolejna okazja do zabawy na piżamowym party. Każdy z nas mógł też spróbować swoich sił w malowaniu światłem. Teraz trwa zielona noc, ostatnia na naszym wyjeździe. Jutro o tej porze będziemy już w pociągu i niedługo spotkamy się z rodzicami, ale zanim to nastąpi jutro na pewno czeka na nas moc wrażeń.

Ustka 2016 - rozdział siódmy (29.05.2016)

Dzisiejszy dzień przywitał nas prawdziwie letnią pogodą. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy na plażę, gdzie bawiliśmy się w piasku, graliśmy w piłkę i puszczaliśmy latawiec. Po południu mieliśmy czas na wspólną zabawę. Najwięcej radości sprawiło nam puszczanie baniek mydlanych.  Wieczorem sami smażyliśmy sobie kiełbaski na ognisku. Wszyscy są pod wrażeniem naszych apetytów.  Najedzeni i zadowoleni udaliśmy się do spania. Czekamy na jutrzejsze atrakcje.

W związku z tym, że Państwo długo zastanawiacie się nad tym jaka jest Wasza opinia o naszym przedszkolu, my zastanawiamy się też nad zamieszczeniem dzisiejszej galerii :) :) :)

Pozdrawiamy

Drodzy rodzice

Bardzo cieszymy się, że podoba Wam się fotorelacja z „Zielonego Przedszkola”. Wiemy, że z niecierpliwością czekacie na kolejne zdjęcia, na których możecie zobaczyć jak wasze pociechy spędzają czas. My jesteśmy ciekawi jaka jest Wasza opinia na temat naszego przedszkola i takich wyjazdów. Prosimy o umieszczanie wpisów w zakładce „Opinie rodziców” na naszej stronie internetowej. Z góry dziękujemy za wszystkie wpisy.

Ustka 2016 - rozdział szósty (28.05.2016)

Na dzisiaj zaplanowaliśmy wycieczkę do doliny Charlotty. Tuż po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę. Na miejscu odwiedziliśmy krainę bajek. Wysłuchaliśmy opowieści „O rybaku i złotej rybce”, „Czerwonym kapturku” i „ Królewnie Śnieżce”. Potem spacerowaliśmy po Zoo, oglądaliśmy różne zwierzęta, a ciocie opowiadały nam o nich różne ciekawostki. Ciocia Grażynka zrobiła nam niespodziankę i zaprosiła nas na lody.  Spacer po tym malowniczym miejscu sprawił nam wiele radości. Po obiedzie poszliśmy na pocztę, by wysłać kartki do naszych rodziców, a wieczorem odbyła się projekcja filmu „Król Lew”.  Całujemy was gorąco i zastanawiamy się czy też macie tyle atrakcji co my?

Ustka 2016 - rozdział piąty (27.05.2016)

Na naszym „Zielonym przedszkolu” czas upływa nam bardzo wesoło. Mamy wiele atrakcji i ciekawych zajęć. Dzisiaj wybraliśmy się do „Bunkrów Blüchera”. Pan przewodnik opowiadał nam o historii tego miejsca, a my zafascynowani oglądaliśmy działobitnie i wnętrze bunkra.  Droga powrotna prowadziła przez las, gdzie tworzyliśmy z zebranych szyszek oryginalne mozaiki.  Po południu nasz kolega Robert zaprosił nas na swoje 6 urodziny. Przyjecie udało się wspaniale. Były życzenia, uściski, głośne sto lat no i oczywiście prezenty. Po pysznym torcie wszyscy wesoło bawiliśmy się na dyskotece. Tuż przed snem przygotowaliśmy kartki pocztowe dla naszych kochanych rodziców. Dobranoc.

Ustka 2016 - rozdział czwarty (26.05.2016)

Z okazji święta Bożego Ciała, ubrani w tradycyjne krakowskie stroje, wzięliśmy dzisiaj udział w uroczystej procesji. Nie zapomnieliśmy również, że 26 maja to święto wszystkich Mam.  Przygotowaliśmy specjalnie dla nich kolorowy transparent, z którym wybraliśmy się na deptak, pod kamerę, przez którą nasi rodzice mogli nas zobaczyć. Dla naszych kochanych Mam zaśpiewaliśmy głośne sto lat i przesłaliśmy moc buziaków. W drodze powrotnej ciocie zaprosiły nas na pyszne, słodkie  gofry. Po całym dniu wrażeń teraz smacznie śpimy.  Życzymy wszystkim miłej nocki.

Ustka 2016 - rozdział trzeci (25.05.2016)

Długie spacery i zabawy na świeżym powietrzu sprawiają, że wszyscy smacznie i długo śpimy.  Po śniadaniu czekała na nas kolejna niespodzianka. Wybraliśmy się do remizy gdzie strażacy opowiedzieli nam o swojej pracy. Największą radość sprawiło nam lanie wody z prawdziwego węża strażackiego i przebieganie przez kurtynę wodną.  W świetnych humorach wyruszyliśmy na wyprawę nad „Upiorny staw”, gdzie wysłuchaliśmy legendy o tym tajemniczym miejscu. Po południu poszliśmy na plażę,  na której wesoło się bawiliśmy. Na zakończenie dnia wybraliśmy się ponownie na zakupy. Pozdrawiamy gorąco kochanych rodziców.

Ustka 2016 - rozdział drugi (24.05.2016)

Kolejnego dnia w Ustce obudziło nas słońce. Po pysznym śniadaniu wyruszyliśmy na plażę. Zabraliśmy ze sobą zabawki i dobry humor. Czas na plaży upłyną nam bardzo wesoło. Z apetytem zajadaliśmy obiad. Po południu czekała na nas wielka atrakcja, wybraliśmy się do sklepu. Każdy z nas otrzymał pieniądze i samodzielnie dokonywał zakupów. Czas do wieczora upłynął nam na wspólnej zabawie. A po kolacji ciocie zorganizowały nam prawdziwe kino. Teraz smacznie śpimy i śnimy o kolejnych przygodach.

Ustka 2016 - rozdział pierwszy (22-23.05.2016)

Dzisiaj rozpoczęła się kolejna wielka przygoda Na Zielonym Przedszkolu. Na dworcu w Krakowie pożegnaliśmy kochanych rodziców i wyruszyliśmy w podróż pociągiem nad nasze piękne morze. Podróż minęła nam spokojnie i wypoczęci dotarliśmy do celu. Ustka powitała nas, prawdziwie letnią pogodą. Po śniadaniu poszliśmy przywitać się z morzem. Chwile spędzone na plaży sprawiły nam wiele radości. Z apetytem zjedliśmy obiad i wybraliśmy się na spacer, żeby lepiej poznać okolice. Ten dzień był dla nas pełen wrażeń i teraz smacznie śpimy czekając na kolejne niespodzianki.